PS4 HEN Güncelleştirilmiş PlayStation VR Payload'unu Kaynak Kod ile Etkinleştir

VR kulaklığımı bir süre 4.05 ile çalışmaya çalışırken bulaştırdım ve VR kulaklık seti en son ürün yazılımına güncellendiğinden çalışmıyordu.

Kısa süre önce @XVortex, sistem bellenim sürümünü parodi olarak sıralamak için bir bellek değeri çakıştırabildiğinizi belirtti, bu yüzden onun söylediğini denedim ve bir Enable_VR.bin yükünü bir araya getirdim (HEN yükünü yükleyin ve sonra Web'de yararlanma nedeniyle VR yükünü yükleyin) geçersiz içe aktarma haritası söyleyecek veya bu idc.zip değiştirilmiş IDC istismarı, içe aktarma haritasından şikayet etmemek için 5.05 bölümünü eklediğim gibi başlatmak için kullanıyor) ofsetini çakıp benim VR kulaklığımın çalışmasına izin verdiğini buldular.


Güncelleme: Soruyu çözdüm ve XVortex'in HEN 1.3'üne VR modunu etkinleştirdik, böylece şimdi bu 1 HEN yükünü çalıştırabilir ve aşağıdaki kaynak kodu ile VR'yi oynatabilirsiniz:

Şu anda test etmek için yalnızca 1 VR oyunum var, çünkü VR oyunlarını şimdi indirmek zorundayım, ancak Resident Evil 7 ve en yeni güncellenmiş VR 3.10 ve 4.05 + HEN ile çalışıyor

Hiç yorum yok

Featured post

NASA, Jüpiter Uydusu Europa'nın büyüleyici 'kaos arazisine' zoom yapıyor.

Uzay ajansı, 90'ların uzay aracı görüntülerini Europa'nın vahşi yüzeyinin çarpıcı yeni çalışmalarına dönüştürmek için modern görü...