25 Kasım 2017 Cumartesi

PS4 PUP Unpacker c++ kulanılarak tekrar yazıldı. Artık daha çok platformda çalışıyor.

Bu yılın başlarında IDC'nin (Twitter) bazı PS4 PUP Decrypt / Unpack Güncellemeleri rapor ettik ve bugün PlayStation 4 geliştiricisi Zer0xFF, OSX / Linux / Win32 ve potansiyel olarak PS4 konsolunu destekleyen PS4 PUP Unpacker'ın platformdan bağımsız C ++ yeniden yazdıklarını açıkladı.

En yeni Blog Makalesinden alıntı yapmak için: PS4 PUP Unpacker Re-Written
Ps4-pup_unpack'a github kullanıcısı idc, twitter 3226_2143 hesabı ile bakmaya karar verdim, işlevi basit, (şifresi çözülmüş) pup dosyalarını açmak için. Pup aslında bir konteyner ve içinde daha fazla dosya var (bu dosyalardan bazıları da konteynırlar ve içinde daha fazla dosya var).
Bununla birlikte, öncelikle nadiren bir Windows olan bir Linux / OSX kullanıcısıyım ancak araç C-Sharp ile yazılmış ve hem Windows cihazları için özel olarak hazırlanmış .Net kütüphanesini kullanıyordu, dolayısıyla karar C ++ ile yeniden yazmaya ve kod platform bağımsız olarak artık Ubuntu / OSX / Win32 sadece 2 satır fark ile çalışır duruma geldi.

Değişiklikleri hızlandırmak için çaba harcamadan orijinal yaratıcıya bir PR gönderdim, aksi takdirde, kodu her zaman repo'mda bulacaksınız
Tamam, idc ile kodun yeni bir repoya aktarılmasına karar verdim, yukarıdaki bağlantı güncellendi.
Ve README.md dosyasından: pup_unpacker
Daha önce pup_decrypt kullanılarak şifresi çözülen PS4 güncelleme lekelerini paketten bir yardımcı program. bu idc / ps4-pup_unpack C ++ ile yeniden yazılmış ve Linux / OSX / Win32 üzerinde çalışıyor
Not
Bu yardımcı program, iç içe geçmiş dosya sistemlerinin içeriğini paketten çıkarmaz. Güncellemelerdeki dosya sistemi görüntüleri FAT32, exFAT vb. Görüntülerdir ve diğer araçlar ile takılabilir veya paketten çıkarılabilir.

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa