Rainbow Six Siege'in Şaşırtıcı Geri dönüşü
2015 yılının Aralık ayında, Ubisoft Montreal'in Rainbow Altı Kuşatması küçük hayranlıkla buluştu. İyi bir oyundu, ancak pek çok oyuncu için çok oyunculu modlara çok fazla güveniyordu, harita kaynağı seyrekti ve sunucular her zaman güvenilir değildi. Genel olarak, vasat bir çıkıştı. İki yıl sonra kesip aynı oyunda olduğumuza inanmak zor. Ubisoft Montreal, son 24 ay boyunca çok oyunculu atıcıyı destekledi, içerik ekledi, sunucuları yeniledi ve oyuncu geribildirimini dinledi. Oyuncu sayısı, Siege'in ikinci yılının son içerik düşüşü olan Beyaz Gürültünün Son Sürümü ile 25 milyona ulaşarak katlanarak arttı. En azından modern AAA oyunlarının en büyük geri dönüşlerinden biri. Gibi oyunlar Destiny 2 , Star Wars: Battlefront 2 , Warframe ve İleri Takip değişen etkilerine "oyunlar-as-a-service" ahlakı izleyin. Ancak Rainbow Six Siege belki de bu modelin işe yarayabileceğinin en iyi kanıtıdır. Yukarıdaki videoda, Mike Mahardy, kuşatma dalında derin bir dalış yapıyor; ana akım radarın altında çok çeşitli şekillerde uçtuğu, son iki yılda nasıl bir gelişme gösterdiğini, sadık oyuncuları nasıl desteklediğini ve karmaşık oyunu değerlendirecek oyuncuları ödüllendiriyor. .
Etiketler: Rainbow Six Siege'in Şaşırtıcı Geri dönüşü
0 Yorum:
Yorum Gönder
Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]
<< Ana Sayfa