20 Nisan 2019 Cumartesi

Trine 4 Serinin Dönüşü



Trine 3: Gücün Artefaktları'ndan sonra Trine serisinin kaderini çevreleyen çok fazla belirsizlik vardı. Bu oyun yükselen franchise için cesur bir adım oldu ve öncüllerini tam 3B ortamlar için tanımlayan 2.5D oynanışını engelledi. Ancak, geliştirici Frozenbyte’in tutkuları çok pahalıya mal oldu; Oyunun bütçesi 5 milyon doları aştı, Trine 2'yi geliştirmek için harcadığı miktarın neredeyse üç katıydı ve sonuçta stüdyo, bitmemiş hissettiği eleştirisine yol açan maceranın kapsamını geri almak zorunda kaldı.

O zamandan bu yana seri büyük ölçüde uykuda kaldı, ancak bu sonbaharda yeniden ortaya çıkmaya başladı, dört yıldaki ilk yeni taksit olan Trine 4: The Nightmare Prince. Frozenbyte, The Nightmare Prince'in seriyi 2.5D köklerine geri getirdiği için, Trine 3'teki eleştirileri açıkça yüceltmiştir. Stüdyo, son bir hands-off demo oturumu sırasında açıkladığı gibi, bu kararın arkasındaki itici güç iki kat oldu: geliştiriciler 2.5D oyununun  bulmacalarına daha uygun olduğunu buldu ve taraftarlar serinin stile döndüğünü görmek istediler

Önceki oyunlarda olduğu gibi, The Nightmare Prince de üç kahramanın maceralarını takip eder: şövalye Pontius, hırsız Zoya ve sihirbaz Amadeus. Bu kez, üçlü meraklı bir acı çeken kayıp bir prens almak için Astral Akademisi tarafından gönderildi: karanlık hayalleri gerçek dünyada tezahür edebiliyor ve krallığın insanlarını terörize edebiliyor. Daha önce olduğu gibi, üç kahramanın her birinin kendine has yetenekleri vardır; bu prens'i kurtarma görevinde tam olarak kullanmanız gerekir: Amadeus, düğmelere basmak veya erişilemeyen ulaşmak için kullanılabilecek büyük kutuları toplayabilir alanlar; Zoya okları ateşleyebilir ve nesneleri birlikte bağlayabilir; Pontius da mermileri ve ışık ışınlarını kalkanıyla yönlendirme yeteneğine sahip.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa